sâmbătă, 20 februarie 2010

In sfarsit, in turnurile Petronas


Turnurile unde isi are sediul compania Petronas care gestioneaza resursele de petrol ale tarii. Cele doua turnuri au 88 de etaje, de exact 297 ori mai inalte decat mine (in hol au un calculator care iti masoara inaltimea - cica am 1.52!!! hm... am impresia ca m-au furat cu 3 cm).
Ca sa urci in podul suspendat de la etajul 41 e gratis, dar trebuie sa te trezesti foaaarte devreme pentru ca numarul de bilete oferite zilnic este limitat. Eu si Dewi (Indonesia) am reusit sa urcam din a doua incercare (in prima zi am ajuns la 8.30 si era prea tarziu).
Inainte sa urci, vizionezi vrei nu vrei un filmulet corporatist despre Petronas, unde afli ca sprijina raliul Malaysiei, investesc in cercetare-dezvoltare si au creat prima motocicleta de curse si prima masina de curse de productie malay..., ca au construit in incinta turnurilor o filarmonica (arata foarte bine in filmuletz. Se pare ca acolo lucreaza si un roman, dupa cate am aflat apoi) si sustin o universitate corporatista...
Pe pod ai 10 minute sa pozezi in dreapta si in stanga...

Niciun comentariu:

About

toateBlogurile.ro