marți, 6 ianuarie 2009

Salzburg - poze

Casa unde s-a născut Mozart
Imagini din Biserica Franciscană


Domul din Salzburg


Altarul din Dom
Am întâlnit multe cupluri care călătoresc împreună cu copii foarte mici, cum face și tipul din imagine. Soția a fost un pic surprinsă că îi fotografiez soțul, deși cred că până la urmă s-a amuzat.
În Kapitelplatz lumea joacă șah plimbându-se pe tablă...
Kapitelplatz, văzută de la cetate
La Hohensalzburg există un muzeu al marionetelor unde poți cumpăra bilet pentru reprezentația baletului "Spărgătorul de nuci" de la Teatrul de Păpuși din Salzburg. Cred că sunt cei mai tari păpușari dacă au reușit să reproducă mișcările din balet.


Vedere de la Hohensalzburg

Luând taurul de coarne, în descoperirea Salzburgului
Ne bântuie fantoma munților de la Innsbruck

Dintr-un centru medieval nu puteau lipsi plimbările cu trăsura
Deși în Austria nu am văzut nici un câine vagabond, austriecii sunt foarte atașați de animalele lor de companie. Cocoana din imagine a intrat în restaurant ținând în blănet un cățeluș.
Salzburgul are mai multă savoare vara, când se umple de flori. Sus, cetatea Hohensalzburg. Austriecii decorează vitrinele magazinelor cu multă grjă și foarte original. Pufoșii formează decorul dintr-o vitrină.
Fântână arteziană, la intrarea în orașul vechi, pe care nu am avut ocazia să o vedem în acțiune.

Un comentariu:

radugm spunea...

Am vazut pozele cu o deosebita placere. Imi place orasul nespus.Am avut bucuria de a-l vedea de doua ori, iarna si vara, si as putea sa repet placerea ori si cind.Te pupam Sorana Radu si maimutele.

About

toateBlogurile.ro